Rita Martinet, 50, has spent 30 years married to Olivier, raising theirfamily and handling the books for his auto repair shop. But her world flips when she finds out he’s been having an affair – with Olympe Costa, a 35-year-old executive at the luxury leather brand, Vallières. The two women couldn’t be more different. Rita’s from a working-class background with no formal credentials, while Olympe has a glittering résumé and a life of privilege. But somehow, Rita ends up working as Olympe’s assistant. This odd couple – wife and mistress – forge an unexpected professional bond, just as Olivier tries to win back Rita’s heart.