After two years of living together as a happy family in their own apartment, the patchwork bunch of seven halfsisters and half-brothers are forced to split up and move out. They reluctantly go their separate ways for summer vacation. But when little Gulliver gets sent alone to his eccentric Grandma Aurore, known for her penchant to party and zero parenting skills, the kids take matters into their own hands: they all show up at her house for the summer!