Albert and JM, two "rogues" in 7th grade, are obliged by the school headmaster to join the high school newspaper team and work alongside all the goodie goodie students.
Once they've got over culture shock, everyone agrees on a "pure idea" which will be like a bolt out of the blue: transforming the newspaper into an Internet site dedicated to the teachers' private lives, a high school Closer!
Hungry for success, Albert, the gang leader, is willing to do anything to uncover the adults' secrets. He'll even go through their trash cans. With JM, pretty Sissi, Juju, the uptight teacher's daughter, and Mousse, a computer whizz, they set out on unusual and hair-raising investigations, and dig into the teachers' private lives.
They encounter improbable characters and situations on the way: hairy bikers, bicycle chases, bellicose gangsters, dodgy nightclubs, the booty shake, and... prickly cacti. They'll try anything!