Antoine, a student who lives a little in a dream, is woken by his landlord's voice reminding him that he's got to clear out of his studio apartment by 1.00 p.m. What a disaster! His studio is a total mess. There's only one solution open to him if he's to be out on time and not to lose his three months' rent paid in advance: call his friends in to help. While trying to get out of the fix he's in, Antoine gets caught up in a series of incredible complications and comes to understand that often the thing that gets most in the way when moving house is... one's buddies!