Three very close friends have assigned themselves with nicknames that match perfectly their personality. Vero, depressed and clumsy, is Barbie-Suicide. Lola, unlucky and clumsy, is Barbie-unlucky. Marion, very seducing, is Barbie-men attractive. These three young women go for a friendly weekend at Vero's countryside house. There is a warm and pleasent atmosphere, but they are observed from outside the house. Does the danger actually come from outside? And what if one of these barbies was not the one we think she is?