Marie, a pretty young woman, wanders through the aisles of a futuristic supermarket where everything, from the miracle pill to the virtual man, is for sale. Tonight, she's having a birthday party. She's invited a few old friends and their virtual companions. Everyone is young, beautiful and meek.