Editor of the photo romance section of “You and Me” magazine, Ariane has a tendency to transpose the love lives of herself and her sister, Lena, onto the magazine's pages – albeit with some extra flourishes.
Ariane clings on to Farid, who wants nothing to do with her, while Lena has grown bored with her companion, François.
But what if Ariane let herself go and fell in love with Pablo, the handsome Spaniard who is working in her building? And what if Lena let her heart beat for Mark, the remarkable violinist she has just met?