While flicking through a magazine, Ordo Tupikos, a sailor in his thirties, discovers that the young woman he’d once been married to for a few months has now become a movie star. The only problem is that Ordo can find no resemblance between the star and his former wife. This perturbs him so much that he decides to meet the star and sort out the mystery.