Scott and Taylor Dolan are rich, beautiful, and newly weds. On their honeymoon in Morocco, they survive a multiple car crash in the middle of the desert that leaves three people dead, and an array of survivors on a desert intersection that include a wanted smuggler, an undercover police officer, a woman kidnapper with a baby, and an unconscious Australian who Taylor had seduced to kill her husband Scott. This begins a journey of deceit, revelation, and death.