Forty-five-year old Philippe is a fire station chief in the South of France. The summer is hot. Fires break out everywhere, some are the result of arson, some not. Bénédicte arrives. She is a chief warrant officer, the same rank as Xavier, an experienced firefighter. There is tension in the field but also within the brigade. We plunge into the lives of these great heroes: courage when facing the flames, but also on the front lines of our daily lives.