When Hakim’s eldest daughter Leila, who lives in Paris, cancels her visit for the holidays, his wife urges him to act and bring her back. But Hakim and Nedjma, his youngest daughter, quickly understand that Leila lied and never worked as a hairdresser in the city, as she pretended to. They embark on a journey in the Paris night underworld and discover the dark secrets of Leila’s new life...