Kevin is a peaceful man but he's haunted by images. Perhaps they're only dreams, or perhaps they arise from a deeply buried past that has come back to haunt him. Is Kevin really the simple business manager he appears to be or a former mercenary who has carried out such terrible missions that they have been effaced from the memories of all the troops who participated in them?
What should have been forgotten now rises to the surface, triggering off a series of events. The Secret Service is worried and Agent Fischer is sent in to investigate. He shares a dark secret with Kevin and has to find out just what exactly Kevin remembers. Meanwhile Kevin, rediscovering his reflexes of a former agent and elite killer, escapes and becomes the target.