The encircling wall - ever higher, ever longer, ever larger - has spread around the ghettos and the gangs who take advantage of it have further increased their hold. Trafficking is now divided among five ethnic neighborhoods, each one led by a formidable gang boss. Ever more determined to "settle the problem," the secret services deliberately bring things to a head.
Damien, a cop and martial arts expert, and Leito, capable of worming his way into every nook and cranny of the district, are once again on the case. Their aim: to save the ghetto from chaos. Their programme: tough street fighting and chases defying the laws of gravity.