To respect his grandfather's final wishes, Jeff decides to go to Corsica in search of a family secret, accompanied by his three childhood friends, Medi, Willy and Seb.
After a misunderstanding involving gorgeous Vanina, the 4 friends get offside with a rather peculiar Corsican family, the Campana, who, to revenge their sister's honor, declare open season for hunting the "Francis": French people from the continent.
The vacation rapidly becomes a diabolical chase mixing together depressed gendarmes and trigger-happy hunters.