Daniel and Stéphane both work for Univers Tech. Stéphane is crazy about his job. Daniel only works there because he has to. His real passion is singing. When they are both fired after a misunderstanding, Daniel decides to sign Stéphane up for a reality TV show “The Prize at any Price”. He is convinced that Stéphane will win easily. But nothing goes according to plan… and the two friends find themselves involved in one goofy situation after another.