Alain Delambre is a man who has been broken by unemployment. Against all odds, he is selected for a position as HR director. Alain is determined to believe in it at all costs, even if it means putting his family at risk. When he realizes he’s merely a pawn being used to bolster a candidate who’s already been chosen, he seizes the opportunity during the final test to bring the system crashing down. Alain now has nothing left to lose...