Sebastien is a former rugby player and a true colossus. Between 12 to 16, he seemed to be a child with the happy demeanor typical of his native Southwest region. But during those four years, Sebastien was a victim of rape. Thirty years later, Sebastien remains unable to come clean. His demons are destroying him. After Sebastien meets a kid, a wounded little giant like the child he once was, and reconnects with the girl he didn’t know how to love as a teenager, he is compelled to make the right choice - justice...