It's the story of four men, a woman, and a child who don't all know each other and who are brought together by fate.
It's a story about the sense of propriety that prevents people from talking about their suffering until it's too late. It's a story in which the money lacking in one place is all too visible in another. It's the story of people who can't go on, worn down, broken and exhausted by work. It's also the story of people who have none now. No work, no hope, no future, and who cling to their memories and the lies of the past.
It's the story of three men who dream that something is still possible, in spite of everything. It's the story of men who'll take up arms to go and look for money where it is in the pockets of others because they feel they have the right. It's a story of tears, gunshots, and blood, in which not only children cry.