In the dead of night, in the middle of an isolated wind farm, two out-of-work computer programmers run a man over, killing him. By his body, they find a bag stuffed with cash. Bank robber? Drug dealer? Who cares? Two million euros staring you in the face. No witnesses. What would you do? Call the cops or cash in on your good luck? Vigo and Sylvain don’t take long to make up their minds. The following day, a blind girl is found dead in a warehouse near the scene of the accident. What if the money was destined to pay her ransom? Did the killer see the hit-and-run drivers? Then another girl is kidnapped, and worse, she’s a diabetic. The clock is ticking. The police in the provincial town of Dunkerque start to panic. They are ill equipped to deal with such crimes. Helped by her attentive colleague Norman, rooky cop Lucie embarks on her first major investigation.