An abandoned seaside resort. The end of shooting a fantasy film about the end of the world. Apocalypse and Joy, two women involved in the movie, one an actor, the other the director, are about to end their relationship.
To delay Apocalypse's departure and their last goodbye, Joy, the oldest of the two, tells her lover five dark stories.