"Always lie. Never betray." In order to keep his family free from financial worries, Marc Duval, a Frenchman expatriated to Gibraltar, becomes a spy for French customs. From petty trafficking to shady cargo, he progressively wins the trust of Claudio Lanfredi, a powerful cocaine importer tied to the Columbian cartels.
This in-depth immersion in the world of drug trafficking forces Marc to take increasingly important risks. But, as he rises in the cartel hierarchy, he also discovers easy money and a luxury lifestyle... Permanently on a razor's edge, only his lies still keep him alive. When the English customs join the game to arrest Lanfredi, it becomes even more dangerous and Marc's family risks paying the price.