Elisabeth is a devout Catholic. A loving mother and wife, she makes her faith serve other people by hosting a Christian radio program for listeners who have lost their way. At her diocese's request, she takes in Father Achille, who will henceforth be part of the family.
What she believed would be an idyllic life quickly turns into a nightmare. Her husband dies in a hunting accident during a training exercise of a quite particular kind and she discovers that her 14-year-old son has been molested by Father Achille.
Confronted full-force by life's realities, but most particularly by the Church's denial, Elisabeth loses all notion of Christian charity. Adopting Talion's Law, an eye for an eye, a tooth for a tooth, she sets out on a crazy crusade of vengeance.