It’s summertime; Zak and Seth find themselves dead broke and ditched by their absentee mother in the family's cottage. Just like every holiday, they've resigned themselves to another shitty summer. But things change this year, when they meet Danny, a local teenager. Together, with life at their fingertips, they begin the great perilous journey of their lives.