Sylvain and Pierre have been running from the law ever since a custody battle with their mother pushed their father Yves into hiding ten years ago. But now that they’re older, the two brothers are road-weary and eager to take advantage of the perks of young adulthood. When the authorities discover their whereabouts, they are forced to move yet again and Pierre, the elder, disappears.