JB, a sixteen-year-old prodigy, is the last person to join a training centre where highly promising football players are groomed. Between friendship, competition, rivalries, and the appeal of Lila, a young woman passionate about street art, JB must fight, despite the dark secret that could prevent him from reaching his dream.