Samson Cazalet, a thirty-year-old cab driver in Nice, picks up a gorgeous client at the airport. They are both attracted to each other. That same evening, the woman's daughter goes missing and the evidence is overwhelmingly against Samson. How can he prove his innocence when he is the ideal suspect?