Sidonie, a young air hostess, raises her 15 year old daughter Lolo alone as the father is unknown. In an effort to satisfy Lolo's growing curiosity as to her origins, Sidonie takes her to her own native region, Somme Bay, in search of potential fathers. The aim of the trip : to steal a precious hair from each of these men in order to carry-out a DNA paternity test. There are five potential fathers: a melancholic mechanic, an artist/painter jaded playboy, a former local football champion, a nightclub owner, a womanizing country doctor - five men who open the doors of their lives. Five men, five memories, five confrontations with the past, five unexpected encounters.