Thirty-year-old Laura lives alone on the outskirts of a large city. She learns that her father is in a coma, after a serious car accident. She decides to visit him regularly at the hospital: at last she has an opportunity to settle old scores, or to even take revenge.venger...
But life is unpredictable and Laura's desire for revenge will engender an unsettling reunion with her family and her past.