Marie and Tony are passionate about bangers, a trashy variant of stock car. After a tragedy, their relationship disintegrates. Tony has given up racing while Marie gets ride of her anger at the speedway in violent crashes. When problems resurface, they have no choice but to resolve their differences there where their community has always resolved them: on the speedway.