Worn out by everyday routine, fifty-nine-year-old fishmonger, Sabine, decides to leave her fish shop and ventures into the world outside of her countryside village. Her quickest escape, the village school bus, brings her to the museum of Royal Arts in Ghent, where a museum audio guide helps her find the elevation she unknowingly sought.