Nicky is an excentric and outcast woman. She decides to put an end to her life after loosing her last allowances, and decides to entrust her dog Izy to her neighboor. But as the neighboor turns the dog back, a run around the clock begins for Nicky who is about to overdose. Her last hope resides in Jacques, a social services employee doing his first control at Nicky’s appartement.