Amin is a young spotter with the gift of gab from the projects in the suburbs of Paris. He uses his magnificent voice to warn dealers when the cops are on their way. Isabelle, a theater director at the Opera de Paris, sees the opportunity for Amin to become a soloist in her opera and offers him an artistic futur away from his ghetto. Will Amin be able to overcome the cultural gap in order to fulfill the hopes everyone placed in him ?