This film is a kind of fable. George is an odious and racist man. For him, the world is a trashcan and foreigners are less than nothing. He attacks his Arab grocer and the grocer's Asian shop assistant, whom he accuses of being the cause of the Covid-19 pandemic. In his anger, he collapses. He is saved in extremis by Hui, the Asian saleswoman. Goodness will thus overcome his violence.