Paris by night. The Sacré-Cœur. Fanny, a young woman, is on her way to an appointment. She is on the phone. At a café terrace, someone is waiting for her. They meet in a room. The man who is currently driving on the beltway listens to the radio, which interrupts its program for a news flash: a new crime by the killer with the cross. The man continues his journey and disappears into the night. It starts to rain. As he drives through a forest, a young woman hitchhikes.