Romane is 15 years old. She suffers from a respiratory disease and begins a treatment at a specialized thermal baths. One night, she hears a strange whistling coming from the surrounding forest. Romane persists in seeking out the origin of the continuous humming that only she can hear. As she nears the source of it, her breathing changes.