Charles is an old and lonely cemetery keeper. One night, at closing time, a visitor calls him out: He’s looking for his biological mom’s grave. Charles doesn’t recognize the dead woman’s name, but, confronted to that man’s distress and determination, he decides to help him. There starts an unusual night for both of them.