Summer is ending, it's time for silaging in the peaceful Breton countryside. While farmers are harvesting the corn, two brothers, aged 8 and 12, are alone in their big house. Left to their own devices, they are masters of a vast kingdom and feel free to do whatever they want. They only forbid themselves to go upstairs in the house.