Abandoning all responsibility, a group of curious people forms itself and decides to follow it, leaving behind families and colleagues. Exciting at first, this adventure quickly turns into a nightmare when the desires, secret desires and interests of each face each other. How far will this absurd and grandiose quest go and what will it lead them to?