Ne change rien arises from the friendship between actress and singer Jeanne Balibar, sound engineer Philippe Morel, and Pedro Costa. Jeanne Balibar, from rehearsal to recordings, rock concerts to singing lessons, an attic in Sainte-Marie-aux-Mines to the stage of a Tokyo cafe, "Johnny Guitar" to Offenbach's La Périchole.