We hence imagined a film, a filmic experiment, where a very beautiful woman, a world icon, a great actress would come to Lebanon. She would encounter Rabih Mroué, our favorite actor. Together they would go to the south 'to see', and through their eyes, allow us to see again in other ways those things which fill us with pain.