Catherine and Marcello have lost their daughter. Only 9 months old the baby died from a seldom illness. Entirely losing the relation to life, they hide from the world in their apartment. There the couple tries to get over its deep mourning for Camille recalling the happy times when the child was still alive. The film is based on personal experiences of Nadine Trintignant.