Sandra, twenty-five years old, A roguish face and an approach of a bear, a grandfather who works under Tito's orders, a resident's permit and a bridal ring. Sandra is not from here. She comes from the east. Four years ago, she wanted to settle down in France. Since, Croatia is for holidays, the family and souvenirs. She thought that to live somewhere else would be better. That her life would be made in Paris.