As of many actors and actresses before her, Nathalie Baye has decided to realize her first movie, as a director. For one of the principal roles, Nathalie looks for a young boy. She has already seen many professional comedians without feeling for the moment of real coup de foudre . But this day, she receives the unexpected visit of a teenager who knows nothing about cinema. It could be a common casting, but Gurvan has something more than the other boys.