There is no trace of storm in Sotchi, or of Irina and the storm's fifty other victims. No trace at all. A year later, Guillaume goes to Sotchi to try to find what really went on in August 2006, but he disappears, leaving behind his sketchpad and diary in Room 255 at Hotel Primorskaïa...