Claudius the Emperor has to marry Agrippine but falls in love with Arrie and asks her to marry him. However, Arrie is plotting against Claudius because he had gotten her father killed in order to be at the head of the Empire. Arrie attempts to push him away with diplomacy in order to not make her revenge plans fail.