Camille and Paul are in love, but their relationship takes a sudden turn when Camille tells Paul about the strange thoughts that are obsessing her. Paul feels uneasy, and becomes afraid. Camille knows she could lose him, but cannot give up on the dark feelings that inhabit her mind.