Two girls, Gabrielle and Jeanne, freshly taken out of the adolescence, escape by car on a Sunday afternoon without telling their parents. They savor together this small revolt which gives them a feeling of freedom. When they stop on an isolated beach which gives them a sensation of end of the world, they already told to a lot tabout themseives to each other. The pretext of a swimming in the sea strips them totally.