Your memory becomes blurred, you look for a precise moment in your life? You want to see again a close, or maybe a lost friend, to see again with the other eyes moments lived too fast and maybe even better to understand them? Our team is there to help you. Here is the proposition which Éric, unmarried junior executive, is not going to be able to refuse. He dives little by little into the obsession of a past which haunts him, of forgotten images which re-appear in front of the eyes. The images of a lost love.