Daniel cruises Marek in a Paris railway station, where Marek hangs out with his gang. Daniel suggests that Marek comes to visit him in his apartment the following day. But when Daniel opens his apartment door a day later, he is far from imagining the trap into which he is about to fall, which will turn his life upside down.