A young man wakes up one morning in a bad mood. Despite the kindness of his young wife, he leaves for work grumbling. At the bus stop, he realizes that he has forgotten his cell phone on the living room table. Crossing the street without looking, he is hit by a van and suddenly finds himself on a deserted green. An angel with rather singular behavior welcomes him. Their meeting will make sparks fly.